Fika och flughuva

Jag och min jobbar kompis har länge pratat om att träffas och fika lite men har inte fått ihop något eftersom vi jobbar om varandra hela tiden, men idag så lyckades vi tillslut, jag var hos henne vid 10 i morse och hon bjöd på äppelpaj, middag och te, mycket gott var det! Jag fick även ett par flughuvor utav henne som inte passade på hennes hästar, Freja och Fly blev mycket tjusiga, så tack för det Erika!
 
För ett par dagar sedan så grävde Daniel bort massa gräs för att vi skall fixa en plats att ha pallkragar på som vi kan odla i och idag så hade Pappa och Daniel varit så duktiga och varit och hämtat singel och fyllt upp det, så imorgon skall jag måla pallkragar som ska stå där, sen så är det nästan färdigt, vet att det är lite sent att plantera något nu men vill ha det färdigt så man inte behöver göra färdigt det nästa vår när vi har som mest att göra med fåren, det kanske inte blir så mycket planterat i år i alla fall men något skall det nog kunna bli.

Freja
Fly
 
 

// Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0